Aanwezig:  Poelepetaote, Flappentappers,  Optochtbegeleiding Eugène de Wit, De Leo’s, Agge mar leut ‘t, Jan Verschure,  Blek en Veger, Golden Liefjes, Neefjes, Kanaal en Spoor, Barko Smits,  Zottekoppen, Maok nie oit, CV Ketel, De daauwelèrs, Cathy Verdijk, Lalleballe,  Jan Boons
    Aanwezig bestuur: Eric, Esther, Pierre, Bart, Marc,Diana, Christel, Corné en Monique
Marc heet iedereen van harte welkom op het Maonberaod.
--
Geen opmerkingen.
Marc Wels: 
    Volgens het bestuur is het  songfestival goed verlopen.
Jan Boons:
    Beamerscherm was wat  kleiner.
    De foto’s van 22 jaar  songfestival worden nog gedraaid in Den Bolder tijdens het carnaval.
    Groepen hebben nog wat  attributen achter het podium gezet. Dit is geen probleem, maar graag even van  te voren aangeven zodat e.e.a. op de goede volgorde gezet kan worden.
    Hoe vond iedereen de opening  met het Waspiks volkslied? De aanwezigen vonden dit leuk.
Cor Smits:
    Met de nieuwe puntentelling  heeft het bestuur niet bereikt wat ze had willen bereiken.
    Corné geeft aan dat deze  puntentelling eerlijker en evenrediger is. Wat de uitslag betreft denken we dat  we op de goede weg zitten. De puntentelling wordt nog geëvalueerd waarbij zowel  de plaats als de jurypunten worden meegenomen.
Het is jammer dat er weinig  in de krant stond van het songfestival. Op de site van het Brabants Dagblad  stond op zondag al wel een stuk
    De foto’s van Jan Verschure  waren weer goed.
Gevraagd wordt of je bij één deelnemer in de categorie Individueel nog prijzen moet uitreiken. Het bestuur bekijkt volgend jaar hoe we hiermee om moeten gaan. Eventueel kan de categorie-indeling worden gewijzigd. Alles is daarbij bespreekbaar.
De kwaliteit van de CD was prima.
Zorg dat je op tijd bij de  start van de optocht staat. Volg de instructies van  de optochtleiders op. 
    We hopen op ruim 40 deelnemende  groepen!
    Jan Verschure vraagt om in  de Schoolstraat ter hoogte van Den Bolder dranghekken te zetten voor de  veiligheid van het publiek. Het bestuur neemt dit mee. Zorg ervoor dat de  wagens zoveel mogelijk van de straat zijn.
    De prijsuitreiking vindt  plaats in Den Bolder. We proberen de prijsuitreiking tussen 17.00 en 17.30 uur  te laten plaatsvinden.
    We laten dit jaar het  publiek mee jureren voor de pubieksprijs. Er worden 200 formulieren voor  in  de optocht uitgereikt en achteraan in  de optocht opgehaald. 
Dit jaar in de optocht merchandise van Maoneblusserslaand (mutsen, sjaals, handschoenen zonder vingers).
De carnavalskraant ziet er  weer schitterend uit. Deze ligt uiterlijk maandag bij iedereen in de bus.
    In de kraant staat ook ons  deurbeleid. Dit jaar staat het bestuur nog toe dat de kinderen die, na sluiting  van de kinderdisco, nog even bij de ouders blijven in Den Bolder.
    De ingang van de kinderdisco  is dit jaar bij kade 19. Na afloop zijn ze via de hoofdingang welkom in Den  Bolder.
    We hebben dit jaar voor een  aantal middagen en avonden enkele professionals in dienst genomen voor een  goede deurcontrole.
    Cor Smits: Is er bij de  ingang van kade 19 voldoende licht? Er wordt voor extra licht gezorgd.
    Voor zaterdagmiddag en  dinsdagmiddag kunnen we vrijwiligers gebruiken voor deurcontrole. Ben je in de  gelegenheid dan kun je je aanmelden voor één of enkele uurtjes.
    Voor heel Waspik gelden  dezelfde bandjes.
Mocht je nog huldigingskandidaten weten dan kunnen deze nog worden opgegeven om extra in het zonnetje te zetten.
Voor het verzamelen van  carnavalsafval kunnen zakken worden gehaald in de schuur bij Wim Zijlmans.
    Afval kan zaterdag na  carnaval tussen 10.00 en 12.00 uur worden ingeleverd bij de oude  brandweerkazerne. Afval graag gescheiden  aanleveren.
   
Het motto voor 2015 wordt gekozen.
Tot nu toe 4 inschrijvingen  voor zaterdagmiddag Waspik got Talent. Marc Wels zal dit vanuit het bestuur nog  een keer op facebook zetten.
    De Leo’s: veel aandacht  geschonken aan de prijsuitreiking tijdens het songfestival. Kan er ook iets  meer aandacht worden geschonken aan de prijsuitreiking voor de optocht.
    Bordjes voor de optocht  kunnen zaterdagmiddag worden opgehaald. € 10,- borg wordt gerekend. Cathy stelt  voor om iedereen thuis het reglement te laten printen en getekend mee terug  laten nemen. Dit idee neemt het bestuur mee.
Pierre: vrijdagavond is iedereen welkom om te helpen met versieren.